Szukaj na tym blogu

czwartek, 7 kwietnia 2022

RAINBOW HIGH ?

 Ahoj!

 Tytuł dla zmylenia przeciwnika, ponieważ kto mnie trochę zna, ten nie da się zwieść, że lalki Rainbow High mogłyby znaleźć drogę do mego serca. Niestety nie ta stylistyka.

Sprawa wygląda tak, że moje panny zażyczyły sobie ode mnie ciuszków od Rainbow High!

 Musiałam zatem po odarciu Rainbowek z ubiorów zrobić szacher-macher z Inką a resztę niepożądanego inwentarza wystawić na własną rękę i wysłać w szeroki świat.

W zestawach od RH pozują dziś trzy siostry z serii Zodiac : SAVIA (blond), RAISA (ruda) i AIDA (szatynka). Oprócz topów i butów wszystkie elementy to ciuszki RH.

 Wcześniej dziewczyny pokazywałam TU i wtedy były jeszcze na ciałkach model muse, które sukcesywnie zamieniłam na mtm.

 










 RAISA

 
SAVIA
 
AIDA 


I jeszcze raz całe trio waniliowe:



A w ZAKĄTKU Lindsey Stirling - "Artemis"

 
Pozdrawiam,
 Selinka