Szukaj na tym blogu

środa, 24 maja 2023

DZIEWCZYNA Z KONWALIAMI

 Witam Was majowo!

Zapraszam na sesję ciekawej panny o imieniu MARTINA (fashionistas  209 na ciałku mtm) . Dziewczyna pozuje z konwaliami i cocker spanielem amerykańskim (moja ulubiona rasa). Prezentuje się w skórzanym kompleciku i w kapeluszu na tle palmowych liści. W tym roku "odbiła mi palma" i postarałam się o kilka dorodnych palemek , na tło jak znalazł :)

Zapraszam:)


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   W  ZAKĄTKU dziś pora na echa z tegorocznej Eurowizji i moje typy.

 Cypr:

Norwegia:


Zwycięska Szwecja też zdobyła moje uznanie, choć nie od pierwszego usłyszenia. Musiałam się do tej piosenki przekonać  ale finalnie  "mnie wzięło". Tekst naprawdę znakomity. Emocje to to co lubię-szczególnie gdy samo słuchanie utworu boli.

Pozdrawiam,

 Selinka.