Szukaj na tym blogu

niedziela, 28 czerwca 2020

POBIEŻNY PRZEGLĄD ZASOBÓW BARBIOWYCH

Hejka! 

Dzisiaj bez zbędnego gadania. Czas pokazać z grubsza o czym mowa-czyli jakie lalki mam w swojej kolekcji.  Przedstawiam zdjęcia archiwalne, ilustrujące bez ładu i składu zakres moich barbiowych zainteresowań. Mam świadomość tego, że i sprzęt fotograficzny (komórka) nietęgi i praktyczne umiejętności nim władającej mizerne. Tu wpadka w postaci pogniecionego tła, czy wymiętoszonego ubranka tam niezręczna poza, nieprzemyślana kompozycja itp itd. Ale są ! Oto one. Aaaa, uprzedzam, że ...nadaję imiona swoim lalkom (potem mam problem z ich pamiętaniem w niektórych przypadkach) oraz, że firmowe nazwy lalek nie mają dla mnie większego znaczenia - część z nich znam, inne mi latają koło, powiedzmy umownie ucha ;p

                            KATYA - barbie Mackie Very Velvet
                                                    
                                                  
                     Poniżej: barbie fashionistas 103-DAYA
 
   








JANKA-na WWE , fashionistas 107
  
JANKA i JAŚMINA-czyli fashionistas 63

 
barbie Dolls of The World China-ASHI
barbie inżynier-ZOE

barbie fashionistas 96 o moim ukochanym moldzie Carnaval-SUNNY
HAPPY-mold Carnaval, barbie Look Nighttime Glamour, na szczupłym mtm
HAVANA-znowu mold Carnaval, barbie fashionistas 106
barbie Batic Princess na ciałku Model Muse
barbie SIS
(VENA ) barbie Holiday 2016
HANKA- barbie fashionistas 126
SHAKIRA-barbie Shakira
KAMELIA -barbie Pink Reflections
barbie nauczycielka (AGATA) oraz barbie Spanish Toreador
CHER-barbie WWE Brie Bella na ciałku fashionistas
barbie fashionistas 105-usta i sukienka to sprawka Kamelii
MIRIANA- barbie fashionistas 38
Zaspamowałam Was totalnie, wiem, co za dużo to niezdrowo, więc na tym kończę na dziś. Nagimnastykowałam się, by w necie wyszukać fachowe nazwy/numery tych barbie. Myślę, że to pomaga tym, którzy chcą wyszukać dla siebie daną lalkę, która wpadła im w oko. 

Pozdrawiam Was serdecznie i zachęcam do komentowania :)

 Selinka