Szukaj na tym blogu

środa, 3 listopada 2021

AMADINE-GREEN PRINCESS

Witajcie! 

Przygotowałam dzisiaj sesję tajemniczej piękności o imieniu AMADINE. Jest stworzona by ubierać się na zielono i zielenią otaczać. Stąd przydomek "Green Princess" jaki jej dziś nadałam. A zieleń to jak wiadomo mój ukochany kolor - we wszelkich odcieniach. I taki typ urody: kruczoczarne włosy, jasna cera, delikatny makijaż. Pazura dodają brwi, które rzucają się w oczy i ciekawa jestem, czy kogoś z Was drażnią.

Zapraszam na potężną i niezliczoną ilość zdjęć ślicznej AMADINE. Sesja zupełnie niejesienna. Pierwsza część w zielonej sukience z czarnym gorsetem.













 Teraz przebrała się w inną suknię z dekoltem i roślinnym wzorem i dobrała do tego puszystą etolę. Która stylizacja lepsza?



 








I na koniec obie kreacje nieprzysłonięte roślinami.


 Do ZAKĄTKA zapraszam tym razem nie na muzykę a na filmiki przybliżające istotę hydroponicznej uprawy roślin, której jestem entuzjastką od kilku lat.
 
Pozdrawiam,
 Selinka.
 
 P.S. Dziękuję za odwiedziny. Miło mi będzie przeczytać Wasze komentarze. Ostatnio jakoś zmalała ich ilość. Lalkujecie ???