Szukaj na tym blogu

wtorek, 6 września 2022

NA WODZIE

 Witajcie!

Taką wodną sesją w letnim klimacie chciałam pomału pożegnać wakacje i lato... Wybrałam się z lalkami nad Wisłę w miejsce gdzie plaża łagodnie schodzi do wody. Miałam komfort pstrykania, gdyż nikogo oprócz mnie tam dzisiaj nie było. Mogłam sobie do woli klękać na piasku i kucać lub brodzić po wodzie i mruczeć pod nosem. Nie wydarzyło się nic niefortunnego w postaci na przykład zgubienia lalczynego obuwia, czy porwania moich skarbów przez nurt rzeki, choć lalki lądowały systematycznie w wodzie a dwa razy nawet telefon wymsknął mi się z dłoni do Wisły ale na szczęście chyba nawet sam tego nie zauważył. Przy kucaniu zamoczyłam sobie tylko kuper i nogawkę spodni. Dziewczyny doskonale się bawiły na dmuchanych zabawkach :) 

W jednoczęściowych kostiumach pozują na jednorożcu i flamingu : blondynka NAYSI (barbie puma), platynowa IVANKA (barbie look red carpet) i brunetka GISELLA (barbie Harley Davidson 2009).

























A w dzisiejszym ZAKĄTKU "I follow you" Lykke Li:

 

 Pozdrawiam,

 Selinka