Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 26 grudnia 2022

POŚWIĄTECZNIE

 Witam serdecznie !

Niestety nie wyrobiłam się z wpisem świątecznym, więc będzie poświątecznie aczkolwiek nadal w klimacie bożonarodzeniowym. Czasem nie ma się głowy do lalek, zwłaszcza, gdy bieganina przedświąteczna zabiera cały zapas wolnego od pracy zawodowej czasu.

Sesja na szybciora, nie taka o jakiej marzyłam ale lepsza niż żadna.

MIRIAM od kilku lat gościła na mojej wishliście aż w końcu ją dopadłam lecz długo nie pokazywałam, bo za każdym razem kiedy planowałam jej występy na blogu-ta sama panna pojawiała się na sesjach u moich najkochańszych blogerek: u Kamelii lub Oli123 ;0) Wreszcie nastała jej pora. MIRIAM pozuje więc na tle mojej choinki.








Święta kończą się za ok. pół godziny a mnie zależało bardzo, by zdążyć jeszcze ze świątecznym ZAKĄTKIEM. W tym roku totalnie omotała mnie nuta "MARY DID YOU KNOW"w różnych odsłonach:
Pentatonix:

 Lirycznie:

Metalowo i rockowo!!!! (kolęda-tak, tak-nie byłabym sobą! ):


Pozdrawiam,
 Selinka