Szukaj na tym blogu

czwartek, 17 czerwca 2021

YOSHI (oraz wynik Rozdawajki)

 Witajcie po przerwie. Wspomniałam, że dotknęło mnie coś strasznego. Powiem tylko tyle, że śmierć kochanej osoby zmienia wszystko... A w moim przypadku pociąga za sobą dodatkowo cały łańcuch trudnych zdarzeń i bolesnych zmian... Trzeba brnąć dalej ciągnąc samemu jeszcze cięższy ładunek...

Nie wiem, czy wracam na stałe do blogowania, nie wiem w jakim zakresie, z jaką częstotliwością będę publikować posty... Zaglądam na Wasze stronki, ale odeszła mnie chęć komentowania, wolę być niewidzialna. Sympatia do lalek pozostała ale znalazłam większy dystans do tego hobby. Z jednej strony czuję jakie to trywialne i mało ważne w obliczu realnych i potężnych zdarzeń, z drugiej strony jednak cenię to hobby jako odskocznię od problemów-nazwijmy to- "egzystencjalnych". A takowych nie doświadczałam dotkliwiej nigdy przedtem...

Wybrałam się dziś na spacer zabierając barbie extra o moldzie Skipper. Zwróciła moją uwagę zielonymi oczętami i długaśnymi karbowanymi włosami o barwie platyny, mieniącej się pod światło niebieskawo. Dziewczyna wskoczyła na ciałko WWE a ze swego oryginalnego stroju zachowała plisowaną spódniczkę i niebieski top. Nazwałam ją YOSHI. 

Sesja wyszła aż nadto pozytywnie i pogodnie wbrew moim wewnętrznym nastrojom, ale cóż poradzić, jest pełnia wiosny, za sekundę lato, najpiękniejszy czas w roku, słoneczna aura, intensywne barwy, kwiecie, ptasie trele. Które mnie nie cieszą...











YOSHI wydaje się naprawdę szczęśliwa. 


 














Pozory normalności, powrotu do równowagi po trzęsieniu ziemi... Gdy nic już nie będzie takie jak przedtem.
 
 
ZAKĄTKA dzisiaj nie będzie.
 
 Będzie jednak losowanie w ROZDAWAJCE.
Jako "maszynę losującą" wykorzystałam aplikację na stronie onlinestopwatch o nazwie piggy bank, czyli świnka skarbonka. Po wprowadzeniu imion uczestników zabawy kliknęłam w młoteczek, który rozbił świnkę ukazując karteczkę ze zwycięskim imieniem. (Oczywiście klikać można wielokrotnie, ja zrobiłam to tylko ten jedyny raz!)
 
 Los uśmiechnął się do CHIRIANN. Gratuluję i proszę o kontakt mailowy w celu podania adresu do wysyłki.
 
Pozdrawiam,
 Selinka. 
 
 P.S.
 Serdecznie dziękuję za słowa wsparcia Nerchel, Olli123 i Kidzie  :*