Szukaj na tym blogu

niedziela, 15 maja 2022

JEDNA Z MOICH ULUBIENIC

 Hej!

NADIA to taka lalka, której nigdy nie mam dość, która mi się nie odwidzi i nie ma opcji aby opuściła moją kolekcję, w której rotacja jest znaczna. NADIA czyli "sweterkowa" barbie Look Sweater Dress.

Wybrałam się dzisiaj na długi spacer po moim mieście w poszukiwaniu  zakątków wartościowych pod kątem obfotografowania lalki. Ileż razy przechodząc obok zadbanego ogródeczka pod takim czy innym blokiem biłam się z myślami jak do niego wtargnąć  nie wywołując niezdrowej sensacji gdy wypinam kuper schylając się nad lalką... Łatwo nie jest w środku miasta. Znalazłam jednak kilka takich miejsc, gdzie mogłam zrobić zdjęcia NADII wśród kwiatów lub na tle innych obiektów. 

NADIA założyła zestaw ubranek od Rainbow High i złotą chustę na głowę (ze wstążki florystycznej). Ten top a także sam sweterek jest ewidentnie za krótki, ale mam już na nie inny pomysł. Buty jak zwykle próbowały żyć własnym życiem, ale zgubić im się nie powiodło. Tymczasem spam zdjęciowy.

 























 A w ZAKĄTKU Sinead O'Connor "Nothing Compares To You":


Rock cover:


 Stevectro Remix:


 Epic Orchestra:


 Violin Cover:


 Pozdrawiam,

 Selinka.