Szukaj na tym blogu

wtorek, 14 marca 2023

ISANA I BIAŁY HANDMADE KOMPLECIK

 Witajcie!

Selinka kocha zimę, takie są fakty i z nimi się nie dyskutuje. Ale i wiosnę darzy szczerym uczuciem. Skoro jednak jeszcze nie widać wiosny na horyzoncie, pozostanę w mroźnych klimatach.  Nadziergałam ubranek barbiowych i nie zdążyłam ich pokazać, część jeszcze leży niewykończonych. Nie zdziwię chyba nikogo tym, że znów modelka pozuje ubrana na biało. Mam szaleństwo na tle lalkowych ciuszków   utrzymanych w odcieniach bieli :) Tym razem na szydełku zrobiłam długą kamizelkę oraz czapkę. Włóczka jest przetykana cienką srebrną nitką. Sweter i szalik są natomiast z grubszej włóczki szenilowej, szybko się więc je robiło.

Modelką jest słodka ISANA (barbie fashionistas 31). 


















Do ZAKĄTKA zapraszam na utwór, który zrobił na mnie ogromne wrażenie-sama nie wiem czemu wcześniej nie natknęłąm się na tę piosenkę? Lindsey Stirling uwielbiam jak nie wiem co, Amy Lee to samo a połączenie ich obu daje efekt piorunujący, rozdzierający serce (przynajmniej moje). I do tego ten tekst i można paść na deski, jest nokaut.


 Pozdrawiam,

 Selinka.