Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 3 kwietnia 2023

FIORINE I HENNESSY W PASTELACH

 Hejka na moim blogu!

 Pierwszy wiosenny post dzisiaj. W odcieniach pastelowych na dodatek-celowo aby przywołać prawdziwą ciepłą i kolorową wiosnę!!!

Prezentuję dziś śliczną pannę FIORINE (barbie Looks Signature #15, na zmienionym ciałku mtm klasycznym zamiast oryginalnym petite). Jest to dziewczyna o słodkiej buźce przypominającej mi barbie look "herbatkową" lub "sweterkową" i całkiem słusznie, gdyż ponieważ bo to ten sam headmold: Karl! A więc mój bodajże ulubiony!  Czemu jeszcze nie widziałam  przepięknej #15 na innych blogach-nie pojmę ;p Dziewczyna dostała wiszące kolczyki dla podkreślenia urody.

Podobna do FIORINE jest barbie z tej samej serii o numerze #1 , czyli moja HENNESSY - uwielbiam tę lalkę i prezentuję najczęściej chyba ze wszystkich. Od ostatniej sesji ślubnej nie zmieniałam jej fryzury. Obie panny mają wiosenne stylizacje w różach i błękitach.

Najpierw FIORINE:















I z ulubioną HENNESSY:









I HENNESSY solo:



A na koniec znów obie:
 



W ZAKĄTKU dziś piękny męski wokal-moje odkrycie niedawne. Zawsze lubiłam bardzo niskie głosy.... Oto Geoff Castellucci:



 


Pozdrawiam,

 Selinka.