Szukaj na tym blogu

wtorek, 22 sierpnia 2023

I ZNOWU ALEXIA

 Witajcie! 

 

Odgrażałam się, że będzie kolejna sesja z ALEXIĄ i oto jest! 

Poprzednie jej stylizacje można obejrzeć pod następującymi linkami:

Alexia 

Alexia na bis

ALEXIA wciąż jest moją tegoroczną ulubienicą .

 Dziś występuje w bardziej drapieżnym wydaniu, ze skuterem, który wcześniej wystąpił w sesji z ANTONELLĄ.

Na uwagę zasługują sexi kozaczki od Oli (Olla 123). Uwielbiam je !

 














W różowych doniczkach posadziłam rozchodnik, ponieważ jestem nieprzejednanym wrogiem sztucznych roślin. Bardzo polecam do skali lalkowej.
 To tyle na dziś. Ciekawe , która odsłona ALEXII najbardziej do Was przemawia?
 
Do ZAKĄTKA zapraszam na ... najbardziej niegrzeczne piosenki wyjątkowo przeze mnie lubianej BRITNEY SPEARS (która jakoś ostatnio wyjątkowo zaprzątała moją głowę) .
"Gimme More" :
"I'm a slave for you":
 

"Toxic":

 
I ekstremalnie niegrzeczna: "If you seek Amy":

 Pozdrawiam,
 Selinka.