Szukaj na tym blogu

środa, 10 lutego 2021

SUMMER IN WINTER

 Cześć,

 Kolejna zimowa, śniegowa, plenerowa sesja barbiowa przed nami :0) Wyszukałam nowy zakątek ze ścieżką obsadzoną brzozami rosnącymi tuż nad rowem. Na spacer zabrałam dwie dziewczyny z moldem Summer, miodowowłosą SAMIRĘ o zielonych oczach (barbie Summer Glam Glitter Glitz ??? - nie jestem pewna) oraz szatynkę SUZANĘ - barbie reporterkę o numerze GFX27 z serii kariera/I can be. Obie założyły puchate jasne futerka oraz wydziergane przeze mnie szaliki i czapki.

SUZANA ma zrobione na szydełku: szalik i czapkę z pomponem typu chwost.



 





 SAMIRA nosi komplecik zrobiony przeze mnie na drutach.



Ale czapka  SAMIRY miała własny punkt widzenia i lądowała w śniegu z częstotliwością powyżej sześćdziesięciu razy na minutę ;/
Z powodu poważnego uszkodzenia szyi, a także nierównej walki z odlatującym w przestworza nakryciem głowy, tudzież główka lalki oddzieliła się w trakcie sesji od tułowia i nieustannie spadała w zaspy śniegu a do zdjęć zostawała otrzepywana i układana na szyi bez mocowania.... Także ten, "fajne" to było jak nie wiem :(



Ale co tam, dotrwaliśmy do końca :)





Do ZAKĄTKA zapraszam na piosenkę "Kim naprawdę jesteś" z repertuaru  Natalii Capelik-Muianga.

Pozdrawiam,
 Selinka