Szukaj na tym blogu

sobota, 20 lutego 2021

ŻÓŁTE TULIPANY

 Cześć !

Tulipany w wesołym, słonecznym kolorze dodające energii i radości! To jeszcze nie zaklinanie przeze mnie wiosny, ja lubię śnieg i mrozy i mam ich wciąż niedosyt. Za oknem, bo w mieszkaniu fajnie mieć wiosenne akcenty.

Paolka LUSIA ubrała komplecik wykonany przez Panią Marzenę z Białegostoku wystawiającą swoje ubranka na olxie. Buty i torebka też są jej autorstwa. Spod mojej ręki wyszły tylko te żółte rajstopki a różowa kurteczka pochodzi od innej lalki.

 








W ZAKĄTKU bohaterem będzie Marcin Patrzałek, którego odkryłam dopiero ze dwa-trzy dni temu. Ktoś fajnie go podsumował, że morduje gitarę. Raczej masakruje ;p I o taką rzeź dokładnie chodzi !!! To coś dokładnie na mój gust :))))
 


I na koniec link do artykułu plus jego najlepszy moim zdaniem występ - w utworze Kashmir Led Zeppelin-TUTAJ.
 
Pozdrawiam,
 Selinka