Szukaj na tym blogu

sobota, 23 października 2021

CO PORABIAJĄ ANIELI

 Hejka!

 W dzisiejszej sesji podjęłam ponownie temat anioła. Mam nadzieję, że tym, co mi chodzi po głowie (między innymi również niezwykle istotnymi pozaziemskimi sprawami) zajmują się aniołowie pośród obłoków. Cóż więc porabiają? Bawią się ze zwierzętami, opiekują i troszczą o naszych futrzastych przyjaciół, którzy przecież też tam trafiają po pobycie z nami na ziemi.

Do zdjęć zaprosiłam JULIĘ z setu Romeo i Julia, w romantycznej sukience od barbie Giselle z pracowni barbie_fashion oraz owczarka szkockiego Collie (od barbie Western Fun - o ile się nie mylę). Za obłoczek robi mój nowy dywanik typu "rabbit" w kolorze "mint". A tenisowa piłeczka to własność lalki Kruselings Luny (Kruselings Luna Doll Tennis Practice Set).

 





 













Gdyby ktoś kiedyś wiedział, gdzie znajdę białego pudla barbie i charta afgańskiego - poproszę  o cynk - jestem zainteresowana nabyciem.

Do ZAKĄTKA zapraszam na "Stairway to Heaven" Led Zeppelin.

 Jak ktoś trafnie ujął: 

"The fact that there is a 'Stairway to heaven' and a 'Highway to hell' tells you the expected amount of traffic on each".

Ale nie chodzi mi o wersję oryginalną. Nie byłabym sobą, gdybym nie zaproponowała ciekawych coverów tego utworu;)









Pozdrawiam,

 Selinka

P.S. Gdybyście mieli obstawiać, która wersja jest mi najbliższa  ciekawa jestem, na co byście stawiali?

Podpowiem: dzisiejszy numer jeden to przeróbka reggae , która zaledwie o włos wyprzedza G's Incorporated (hip-hop/pop-rap).