Szukaj na tym blogu

niedziela, 3 października 2021

HENNESSY NA TUMACH

 Dawno mnie tu nie było. Życie wymaga całej uwagi gdy zachodzą w nim wielkie zmiany. U mnie zadziała się przeprowadzka a jest to dopiero pierwszy etap koniecznych i nieuniknionych zmian. Od kilkunastu dni nie mieszkam już w Warszawie, zamieszkałam z powrotem na swoich starych śmieciach, w Płocku, wynajęłam tu świetne mieszkanie. 

 I dzisiaj sesja plenerowa ze spaceru po moich okolicach. Płockie Tumy, inaczej Wzgórze Tumskie, to urokliwe miejsce zachęcające do spacerów. Zaprosiłam na taką nieśpieszną przechadzkę pannę Looks Signature, czyli HENNESSY, którą wprawdzie niedawno pokazywałam ale nie mogę się na nią napatrzeć. No i dostała inną stylówkę od poprzedniej.
Zdjęć będzie co niemiara. Ostrzegam ;p

 
































 
I widok na Wzgórze Tumskie od dołu, znad Wisły.
Dziękuję Tym, którzy się o mnie niepokoili.
 Zapraszam do ZAKĄTKA, w którym dziś DIDO i "Thank You". Gdy mnie zawalił się świat znalazły się osoby pomocne, wspierające. Chciałabym im serdecznie podziękować <3 

I piosenka Ani Wyszkoni, którą niejako dostałam w prezencie. Pasuje, oj pasuje jak nie wiem....

 
Pozdrawiam, 
 Selinka.