Szukaj na tym blogu

niedziela, 22 sierpnia 2021

DZIEWCZYNY NA SPORTOWO

 Hej!

Dziś bohaterkami posta będą dwie przeciętne  dziewczyny ubrane na sportowo. Niewidywane na innych blogach, a szkoda, bo myślę, że są przyjemne dla oka i fotogeniczne. Szatynka z moldem Raquelle to KASIA - fashionistas 149, oryginalnie grubcia w zielonej sukience w czarne groszki. Wycięłam jej ukośną grzywkę. MAGDA, barbie z moldem goddess to też fashka, o numerze 76 i również w zamyśle puszysta panna. Obie mają duże, ciemne, brązowe oczy i identyczną cerę. Dostały ode mnie ciałka mtm od barbie Kiry bmr, która jako jedyna ma żółtawy odcień ciałka. Zanim to nastąpiło obie główki walały mi się przez jakiś czas w postaci bezcielesnej ;/

Dziewczyny pozują w komplecikach od mosso21. KASIA ma jednoczęściowy kombinezon  z różową wstążką a MAGDA legginsy i bluzę na krótki rękaw z kapturem (kocham kaptury!!!). Oba zestawy z tej samej dzianiny, w tej samej kolorystyce; a propos - czy pisałam już jak ogromnie przepadam za bielą i jej wariacjami w ubrankach?

Jako tło występuje moja wzorzysta koszula oraz czarny kosmaty sweter :) 

 Zapraszam:

 




















Nie wiem, czy dobrze mi się zdaje, ale chyba nad wyraz dokładnie i bezbłędnie udało mi się uchwycić ludzkie pozy tym razem. I prawie ;p uniknąć odbicia światła w oczach lalki. Brawo ja :D

 Do ZAKĄTKA zapraszam na coś rzeczywiście związanego z naszym wspólnym hobby, na makeovery i customy! Czyli to, co lalkowe tygrysy kochają nad życie!

 


Och, można nigdy nie przestać, tak ciężko się oderwać!

Pozdrawiam,

 Selinka.