Szukaj na tym blogu

środa, 24 sierpnia 2022

DOREEN I RÓŻANA ŚCIANA

 Hejka!

Pomysły na lalkowe sesje przychodzą czasem same w mgnieniu oka a innym razem wymagają mnóstwa przemyśleń dotyczących miejsca, aranżacji, wykorzystanych gadżetów, ustawienia lalki, wyboru dla niej stroju, zastosowanego oświetlenia itp.

Tym razem jednak zaistniała sytuacja z tej pierwszej kategorii. Przechodząc wczoraj obok płockiej lodziarni ujrzałam gotową scenerię nie wymagającą żadnych nakładów z mojej strony. Od razu dzisiaj podreptałam tam z lalką już ubraną adekwatnie do warunków , czyli pod tło ale i z niejaką niepewnością czy uda mi się przekroczyć własną strefę komfortu i robić zdjęcia w centrum miasta w sklepie. Pani z lodziarni zgodziła się na sesję twierdząc, że rzeczywiście mnóstwo osób wykorzystuje te warunki do cykania fotek a ja nabrałam otuchy widząc, że oprócz mnie w środku nie ma innych klientów. Miałam świetną zabawę a moja modelka pozowała jak złoto. Po zakończeniu fotografowania musiałam jednak zachować się jak człowiek i ponieść swego rodzaju ofiarę ( ;p ) w postaci zakupu lodów, nie mogłam tak po prostu podziękować i wyjść bez niczego. Ładna mi ofiara mrukniecie pod nosem! A i owszem - jestem na diecie ketogenicznej i od początku wakacji nie jem nie tylko słodyczy ale i wszelkich wysokowęglowodanowych potraw, więc lody - jakkolwiek pyszne - zaburzyły mój schemat odżywiania , z którego tak bardzo jestem zadowolona. Nic to, od jutra wracam na właściwe tory. Lalkowanie wymaga czasem wyrzeczeń ;p

Zapraszam na różaną sesję z DOREEN w roli głównej. Sukienkę, najwyraźniej od jakiejś stożkokształtnej Superstarki, musiałam zwęzić w biuście i doszyłam jej te skrzyżowane podwójne paseczki na dekolcie. Czy znajdziesz lalkę pośród róż?












Tutaj naprawdę lalka też jest obecna :)

 



A w ZAKĄTKU dwa romantyczne duety z paniami o podobnej aparycji do mojej DOREEN.

"Somethin Stupid" w wykonaniu Nicole Kidman i Robbiego Williamsa :


 A także "Where The Wild Roses Grow" Kylie Minogue i Nick Cave:


 Pozdrawiam,

 Selinka