Szukaj na tym blogu

czwartek, 7 lipca 2022

NA SPACERZE

 Witajcie!

 Zabrałam dziś dwie siostrzane panny na spacer po zielonych zakątkach Płocka, po Tumach. Dziewczyny to barbie holiday AA 2021 - EBONY oraz barbie fashionistas 186 - RUBY. Zdecydowanie kocham warkoczyki ! Obydwie wskoczyły w jeansowe szorty, t-shirty oraz kurteczki.



































Nie obyło się bez przeciwności losu ;p Zaraz na początku wyprawy zapodział mi się jeden czarny but EBONY. Spostrzegłam to przy drugiej "stacji" i musiałam wrócić po swoich śladach na pierwszą miejscówkę, gdzie fociłam lalki. Nieomal obwąchiwałam całą drogę a buta niet. Już mnie zaczęła krew zalewać gdy okazało się po przeszukaniu drugiego przystanku, że but leży w trawie. Wielka radość i ulga trwały może z 7 minut, gdyż but zgubił się ponownie przy najbliższej okazji, mimo, że starałam się pilnować lalczynego obuwia jak oka w głowie. Tym razem już nie raczył się odnaleźć.... Lalki miałam zabezpieczone w specjalnej saszetce ale nie pomyślałam, żeby po pierwsze zdejmować ze stóp lalki latające niebezpiecznie buty i chować je sobie do kieszeni a po drugie zabrać dodatkową parę obuwia na wszelki wypadek. Przez resztę sesji musiałam kombinować jak ustawić EBONY, żeby nie było widać jej stóp ;0)
 To tyle na dzisiaj a do ZAKĄTKA zapraszam na naszą Sarę James:
I jej wybitny występ na Amerykańskim Mam Talent:

 
Pozdrawiam,
 Selinka.