Szukaj na tym blogu

środa, 6 lipca 2022

WAKACYJNY RELAKS

 Hej!

 Kocham wakacje (jak każdy belfer bez wyjątku) ;p Wreszcie można naładować baterie i zająć się intensywnym "nicnierobieniem", w którym jestem mistrzynią! Leżaczek (niekoniecznie na słońcu) i zieleń wokół. W tym roku szaleję balkonowo. Kwitną mi jak wściekłe pelargonie i jeszcze nieśmiało dipladenie. 

MARINA dawno się nie pokazywała (ostatnio TUTAJ), nawet chodziła mi po głowie  jej eksmisja, ale póki co jeszcze się wstrzymałam. Jest urocza, pogodna i ... zrelaksowana. Do sesji wykorzystałam mattelowski kombinezon, kapelusz od KAMELII, samodzielnie uszytą torbę ze skaju, białego pudla od MONIKI, roślinne tło , metalowy leżaczek, dwie dipladenie i balkon.

 Zapraszam :)






















Do ZAKĄTKA tym razem nie zapraszam na muzykę a na kanał dotyczący diety ketogenicznej,  odżywiania niskowęglowodanowego, który jest moim świeżym odkryciem i inspiracją do zmiany stylu odżywiania. 

 


Pozdrawiam,

 Selinka.