Szukaj na tym blogu

czwartek, 10 września 2020

JEANSY I KOSZULA

 Hej hej !

 Dziś chwalę się cudem w postaci przepięknych i niepowtarzalnych ubrań uszytych przez Kamelię dla SAFINY. Miałam swój wkład na etapie projektowania koszuli i ustalania szczegółów wykończenia a potem podziwiałam ją na kameliowym blogu TUTAJ, ale rzeczywistość przerosła moje wyobrażenia (jak to jest zresztą zawsze w przypadku Kamelii), bo na żywo jest to prawdziwe dzieło sztuki ! 

Oto Safina na współcześnie, w jeansach i koszuli :



 








A w ZAKĄTKU dziś na ostro ;p Metalowe przeróbki znanych przebojów. Jak dla mnie: BOMBA !!! Uwielbiam covery ! Osobiście jednak nie polecam oglądać tych video clipów a jedynie skupić się na ścieżce dźwiękowej - ten wykonawca jest dla mnie wizualnie niestrawny (kto wie, może dla innych też? ). I co o tym sądzicie ?

 

 

Pozdrawia Was Selinka. I Safina :)