Szukaj na tym blogu

sobota, 12 września 2020

SARA

 Cześć !

SARA to lalka o młodzieńczej, pogodnej buzi i pięknych mahoniowo-rudych, częściowo karbowanych włosach. Została hybrydą, zyskując artykułowane ciało fashionistas. Jej oficjalna nazwa niestety wypadła mi z głowy. Trafiła do mnie z drugiej ręki, w oryginalnych, wielce przyjemnych ciuszkach. Dziś jednak zaprezentuje wspaniały zestaw uszyty przez dobrze nam tu znaną Mistrzynię- Kamelię: haremki w gwiazdki i białą bluzkę.




 






W ZAKĄTKU z ubiegłego wpisu uraczyłam Was drapieżną muzyką-coverami przekutymi z popu w metal. Teraz będzie w pewnym sensie "na abarot" - cover piosenki popowej w wykonaniu instrumentów klasycznych, a konkretnie wiolonczeli. Wiolonczelę wręcz uwielbiam, a dwie to już akustyczne fajerwerki! Mowa o 2Cellos :)

Proponuję "They Don't Care About Us" z repertuaru Michaela Jacksona-ani ta piosenka ani w sumie chyba żadna inna w wykonaniu Michaela nie trafiła do mojego serca. Natomiast jako aranżacja smyczkowa wbiła mnie w fotel z zachwytu !!!!!


 Pozdrawiam,

Selinka

 P. S. To barbie Cali Girl z tego setu:

                                       zdjęcie z internetu