Szukaj na tym blogu

niedziela, 27 września 2020

WSPÓLNY MIANOWNIK

Witajcie :)

Dzisiejszy post będzie chaotyczny i w całości złożony ze zdjęć tzw. archiwalnych. Można uznać, że porządkuję w ten sposób swoje zasoby fotograficzne o lalkowej tematyce i robię wgląd wstecz :) Niektóre z prezentowanych lalek trochę się pozmieniały, ponieważ (nie tylko ale zwłaszcza) obecnie prześladuje mnie szaleństwo strzyżenia długich włosów i formowania modnych twarzowych fryzurek "barbiom"-ale o tym w innym poście.

O jaki wspólny mianownik mi chodzi tym razem? Zgadujcie !


                                                SUNNY

                                                   ZOE


                                        MALINA i MARINA


                                                   DAYA
 

                             CHER
 
Łatwizna, to oczywiste, że króliki !!! 
Od tamtej pory króliki się nieustająco rozmnażają i cieszą niesłabnącym zainteresowaniem moich dziewcząt :D
 
Do ZAKĄTKA zapraszam Was na kanał kryminalny, cieszący się nie tylko moim uznaniem. Kto z Was też go subskrybuje ? Ja nie opuściłam żadnego odcinka! Tematyka kryminalna najbliższa mi jest jednak w postaci audiobooków, od których jestem totalnie uzależniona :)

 
 
Pozdrawiam,
 Selinka :)