Szukaj na tym blogu

piątek, 2 października 2020

MADDIE

 Hej, hej!

W niniejszym poście gwiazdą będzie paolka szatynka na moldzie Liu o imieniu MADDIE. Dziewuszka przywdziała haremki w gwiazdeczki, które podziwiać mogliście TUTAJ.










Do ZAKĄTKA zapraszam na najlepsze (według mnie) wykonania/głosy programu "The Voice of Poland", z różnych edycji. Program oglądam od paru lat, formuła mnie dosyć drażni (przegadane, między innymi), ale łowienie uchem miłych temuż uchu dźwięków i wyhaczanie swoich ulubieńców sprawia mi najwięcej radości. ( Czy tylko mnie się zdaje, że obecna edycja jest żenująco słaba? Jeszcze nikt mnie w niej swoim śpiewem nie porwał podczas przesłuchań w ciemno.)

Na początek Patryk Żywczyk z prawdziwie męskim chrapliwym głosem, takim jakie do mnie najlepiej przemawiają, w bosssskiej piosence:


Maja Gawłowska w piosence, którą pokochałam dopiero w jej wykonaniu:


Marta Moszczyńska - "Sail" z zaje...stymi bębnami ;p Chyba lubię takie przedramatyzowane, desperackie wykony :D

 

I zwycięzca The Voice Kids-Maciej Maciejczak:


Pozdrowienia śle:

 Selinka