Szukaj na tym blogu

sobota, 19 września 2020

KALINA, MALINA, JAŚMINA

 Cześć ! 

Ostatnio było na rudo a dziś ciepłe naturalne kolory. I trzy podobne dziewczyny o roślinnych imionach, w dodatku brzmiących podobnie.

JAŚMINA to "platynka"- barbie 63, pokazywana już przeze mnie hybryda na ciałku mtm.

KALINA to barbie Teddy Bear Flair, na ciałku barbie "Relaks na siłowni" (artykulacja nie powala a płaskie stopy to zdecydowane nieporozumienie).

MALINA to barbie, której nie umiem zidentyfikować. Nie mam też stuprocentowej pewności, że również posiada headmold Skipper, jak jej dzisiejsze towarzyszki.

 









I solóweczki:

JAŚMINA



KALINA




MALINA



A w ZAKĄTKU dziś filmiki "pod psem". Jedna z moich trzech ukochanych ras psów to Papillon, spaniel kontynentalny.

Że co, przecież ja kociara jestem?! Przecież mam trzy persy !!! Owszem. Ale jednak bardziej psiara niż kociara :D Tylko ni słowa o tym Tosi, Xeni i Fiołkowi  ;p

 



Jako 10-latka dostałam swojego pierwszego psa, kundelka w typie papillona. Była z nami 16 lat. MISIA...


Pozdrawiam,

 Selinka