Szukaj na tym blogu

sobota, 24 kwietnia 2021

BUTY, BUTY, BUTY !

 Cześć!

 Pretekstem do powstania dzisiejszego wpisu są buty, ale nie tylko.  A tak właściwie jest to mój urodzinowy prezent, który - rzecz jasna - sprawiłam sobie sama. Nic nie cieszy kolekcjonera bardziej niż coś nowego do kolekcji !!! Zestaw białych drewnianych mebelków: dwa regały, stolik kawowy z pufami oraz worki sako z ekoskóry. Do kompletu osobiście wykonałam ze sztucznego futerka dywanik, dwie poduszki i dwie narzuty na fotele w ciemnych lecz różnobarwnych kolorach. Do zabawy w przymierzanie butów zgłosiły się dwie pannice: barbie So In Style SIS Kara - czyli KAILEE oraz barbie Look City Shine Pink Dress - DEMI. KAILEE od dłuższego czasu cierpiała z powodu przebarwienia na twarzy, które jeszcze jest widoczne. Nie mogłam też dopasować dla niej ruchomego ciałka (trafiła do mnie jako sztywniara) póki nie pojawiła się barbie extra AA :). U DEMI postanowiłam po długich rozważaniach przejść jednak na mtm, choć wyjątkowo pięknie jej było na smukłym ciałku model muse. Jej fryzura była bez wyrazu, więc ciachnęłam bez opamiętania, zostawiając z przodu długie kosmyki okalające twarz (mold Pazette) a tył kontrastowo krótszy.




 













Co do samych butów, to oczywiście nie przechowuję ich na lalkowych regałach lecz w plastikowych pudełkach z przegródkami, takich na śrubki i męskie mikro przydasie do majsterkowania. Posegregowane kolorami, osobno też sekcja męskiego obuwia (nikła jeszcze pod względem asortymentu) i wszystkie te małe pudełka wetknięte do jednego dużego plastikowego pudła z pokrywą. A i tak buty latają mi wszędzie, podlegają pacaniu kocią łapą i pożeraniu przez odkurzacz, co powoduje nieustanną dekompletację :( 
 Do ZAKĄTKA zapraszam na zwyciężczynię tegorocznego The Voice Kids, której kibicowałam od  pierwszego usłyszenia i poczytuję sobie jej wygraną  jako swego rodzaju osobisty sukces ;) Dwunastoletnia Sara Egwu-James <3


Pozdrawiam,
 Selinka :)