Szukaj na tym blogu

niedziela, 11 kwietnia 2021

NEYSA

 Hej!

 Znowu Neysa :) Tym razem barbie fashionistas 78 Floral Frills, u mnie po prostu NEYSA. A że nie lubię puszystych kształtów, pozbyłam się u niej ciałka curvy i zainstalowałam ją na wysokim mtm od koszykarki. Swoją drogą naprawdę mogliby nadać mu nieco więcej kształtu klepsydry zaznaczając wyraźniej talię... Moja NEYSA otrzymała ode mnie bardzo nieujarzmioną burzę włosów, będącą efektem wyjątkowo nieudolnej próby zakręcenia pięknych loków. Cóż, trening czyni mistrza.... Lubię jej makijaż utrzymany w ciemnej tonacji.  Choć ostatnio zauważyłam, że zaczynają mi przeszkadzać mocno opalone odcienie lalkowych karnacji, to u tej lalki całość ładnie współgra. Jak tylko zdołam poprawić tą nieudaną fryzurę, może być naprawdę ładnie :)

NEYSA ubrała elegancki komplecik o wzorze plecionej tkaniny przypominającej fakturą skórkę (już widzę ten materiał w roli tapicerki wyściełanych mebli w wersji ludzkiej ;p ). Dodałam jej koronkową przezroczystą bluzkę i srebrne kozaczki (od barbie extra). Buty jednak postanowiły zabawić się w lustro odbijając turkusowy kolor wykładziny dywanowej ;D









Do ZAKĄTKA zapraszam na utwór " Dla Elizy", najlepiej chyba znany utwór muzyki klasycznej.


I w wykonaniu na wiolonczelę plus pianino. Hauser :D :D :D


Remix techno:

Na elektryczną gitarę:


I Grupa MoCarta:


Pozdrawiam,

Selinka :)