Szukaj na tym blogu

czwartek, 24 grudnia 2020

BOŻE NARODZENIE

 Hej !

Boże Narodzenie :) "I cóż, że ze Szwecji" - chciałoby się powiedzieć mając na myśli: 

A co tam, że pandemia, 

co tam, że śniegu nie ma 

a reszta jest tak jakby,

nieco na aby-aby... 

istotne, że tak czy owak

możemy przecież świętować !!!

 

Tak mi się nieco powierszowawszy ;D

W usilnych staraniach poddania się przedświątecznemu nastrojowi pomogły mi trzy dziewczyny. Dwie z nich na ciałku artykułowanym fashionistas to barbie Bella ze Zmierzchu, z których jedna (ta ze ślubnej wersji) ze zmytym makijażem ust i wycieniowaną fryzurką to SALMA, druga to długowłosa  ISABELLE oraz trzecia to barbie Pink Reflections- KAMELIA (na ciałku Raquelle).

Dziewczyny wczuły się w  tworzenie stroików w kieliszkach szampankach. Wykorzystały anielskie włosy (znowu one!!!), małe złote bombeczki, srebrne gwiazdki i listki ostrokrzewu oraz jemioły.






 


Co do ubranek, w których dzisiaj pozują panny: KAMELIA ma zestaw ... od Kamelii ;D, czyli turkusową bluzeczkę w kwiaty i jeansy. ISABELLE też w jeansach "kameliowych" i w bluzeczce Jej wykonania. Tylko SALMA ma body od Mattela z falbaniastymi rękawami wraz z mattelowską mini spódniczką.

Do ZAKĄTKA zapraszam na kolędy i piosenki świąteczne:

"Lulajże Jezuniu" w wersji na skrzypce:

Pamiętam, jaka dumna byłam z siebie gdy nauczyłam się ją grać z pamięci na pianinie :) Nie potrafiłam niestety ogarnąć jednoczesnego grania i patrzenia w nuty (absolutny brak podzielności uwagi ;(  ), więc jedynie ta opcja mi pozostała.

I "Mizerna Cicha" również na skrzypcowo:


 A teraz  "Maleńka Miłość" Eleni :


ŻYCZĘ WAM I WASZYM BLISKIM SPOKOJNYCH  I  ZDROYCH ŚWIĄT  BOŻEGO  NARODZENIA

NADZIEI I OTUCHY ! 

 Selinka