Szukaj na tym blogu

piątek, 11 grudnia 2020

RUDA EWELINA

 Witajcie!

Bohaterką dzisiejszego wpisu jest EWELINA, czyli barbie WWE Becky Lynch, u mnie na ciałku model muse, które stonowało nieco ostre rysy i intensywną rudość włosów dodając pannie klasy i delikatności.

Wczoraj mazowsze przyprószył pierwszy śnieg, dlatego śnieżne akcenty wkomponowałam w tło tej sesji. 

 Zapraszam :)

EWELINA ma odrobinę podcięte i pocieniowane włosy ale raczej tego nie widać.










W oryginale lalka wygląda tak:

                                     zdjęcie z internetu

                                   zdjęcie z internetu
 
 Lubię, jak moje lalki są inne od oryginałów, dlatego tak kombinuję z ciałkami, fryzurami, stylizacjami...

W ZAKĄTKU nawiązanie do 11 edycji "The Voice of Poland". Edycja dość słaba w porównaniu z wcześniejszymi. Nie miałam jednego typu, kibicowałam kilku osobom, choć w ostatnich etapach na pierwszy plan wysunął mi się Adam Kalinowski (takie męskie, chrypiące głosy -jak wiadomo lubię najbardziej). Nie wygrał, szkoda.

W mojej własnej czołówce był też Jędrzej Skiba:
I Martyna Zygadło:


 Pozdrawiam,

 Selinka.