Szukaj na tym blogu

czwartek, 10 grudnia 2020

PAOLINKI

 Hej !

Dotychczas zaprezentowałam tylko jedną mini paolkę - Minnie a przecież wspomniałam, że nie jest jedynaczką. Takich paolek jest u mnie aktualnie sześć. 

MINNIE i MIMI to bliźnaczki-różni je jedynie fryzura i ...miejsce zamieszkania (jedna mieszka z moją Mamą). Blondyneczkę przerobiłam na chłopaczka i nazwałam TIMMI. Murzyneczce KIZZI zmieniłam fryzurkę - zamiast jednej-dwie kiteczki plus skromna grzyweczka. Grzyweczka też dostała się rudej RENI i japoneczce FUMI.

Od góry po kolei: MIMI, FUMI, RENI, na dole: TIMMI, KIZZI i MINNIE.

 

MIMI i MINNIE ubrały ciuszki od Kruselings:) Butki trochę za duże, ale z kolei paolki mają proporcjonalnie za maleńkie stópki.

 FUMI ma sukieneczkę od Kruselings i bolerko paolkowe a KIZZI bluzeczkę od barbie (!) i portaski plus buty od kruselings.


TIMMI ubrał zestaw od kruselings a spodenki barbiowe (!). RENI wskoczyła w barbiową bluzeczkę i paolkowe legginsy.


 

I solóweczki. KIZZI:

 

TIMMI:

FUMI:


RENI:


 MINNIE I MIMI:

I jeszcze zestawienie całej gromadki przy ośnieżonej choineczce.

W ZAKĄTKU "Sąsiedzi" :) Mają talent, co ?
 

Pozdrawiam,
 Selinka:)