Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 9 listopada 2020

MINI PAOLKA MINNIE

 Hej Wam !

 Nie pokazywałam Wam jeszcze mini paolek, nawet nie wiem jak się to stało. Mam ich kilka a dziś na sesję załapała się długowłosa szatynka MINNIE. Jak myszka Minnie :)

Wystąpiła w sukienusi oryginalnej, nie bardzo miałam ją w co przebrać, bo dla małych paolek uszyłam tylko jakieś pojedyncze ciuszki, które nie składają się zresztą w jedną całość. Zaplotłam jej włosy w warkocze.

Oto MINNIE przed lustrem:)

 










Co dzisiaj w ZAKĄTKU ? Starocie jak nie wiem co, które lubię jak nie wiem co i które dedykuję mojej Mamie (bo są to nasze wspólnie uwielbiane kawałki) :D

"Oh! Carol" Neil Sedaka.

Lynn Anderson: "Rose Garden"

Crispian St.Peters: "Pied Piper"


Paul Anka:"Put Your Head On My Shoulder"

Pozdrawiam,

 Selinka :)