Szukaj na tym blogu

niedziela, 29 listopada 2020

CIUSZKI W KOLOROWE KWIATUSZKI

 Cześć !

 Znowu sesja niejesienna a letnia. Ale powiem szczerze, nie widzę potrzeby trzymania się ściśle wytycznych pór roku. Mam ochotę na sesję prezentującą ubiory letnie- w tym bikini- w listopadzie, czy wiosenne wzorki jesienią,  czy puchate kurtki w czasie upalnym-nieistotne ! I tak właśnie dziś kolej na komplecik z sielskim motywem kwiatowym przywodzącym na myśl wakacyjne miesiące... Uszyłam go dla paolek kilka tygodni temu. Wyszperałam w legionowskim lumpeksie dzieciowe legginsy z bawełny i dałam im nowe wcielenie w postaci bluzeczki i spódniczki z falbankami.Ubranko przymierzyła paolka MICHASIA. Całości dopełniają wspomniane już podarkowe butki z zamszu :)))




Do ZAKĄTKA zapraszam na covery, których jakoś dawno u mnie nie było.Ostatnio był "Chandelier" Sii. Dziś piosenka "Arcade" z repertuaru Duncana Lawrence'a w innych wykonaniach wartych uwagi, moim zdaniem.

 


I obowiązkowo ! na metalowo:


I na deep house'owo:

 

I na klasycznie z orkiestrą:

 

Wspaniała zabawa dla mnie, takie wyszukiwanie wykonań jednego utworu w przeróżnych stylach muzycznych !

Który Wam podszedł najbardziej ? Zakładam, że ostatni.

Pozdrawia Was Selinka :)