Szukaj na tym blogu

środa, 4 listopada 2020

SWETERKI SZENILOWE

 Hej !

 Uwielbiam szenil-szenilowe swetry, czapki, szaliki, rękawiczki, skarpety.... Z tych ostatnich kupionych specjalnie w tym celu uszyłam paolkom sweterki. Postanowiłam połączyć dwa kolory. Każdy sweterek ma te kolory zestawione inaczej, odmienny też nieco krój i wykończenie. Pełen spontan w trakcie szycia.Lubię zestawienie różu z szarym. Szenil ma to do siebie, że pięknie błyszczy w świetle a w dotyku jest absolutnie przemiły :) Ten róż jest owszem cukierkowy, pudrowy, ale na zdjęciach wyszedł bardziej blado niż w rzeczywistości.

Ubranka prezentują trzy paolcie: SZARMINA, MOLLY i MALIKA.

 

SZARMINA:



MOLLY:




 

I MALIKA:




A teraz parami .










W ZAKĄTKU moja ulubiona rasa psów, czyli absolutny numer jeden. Prezentowałam Wam już papillona jakiś czas temu. Teraz pieski rasy AMERICAN COCKER SPANIEL (cocker spaniel amerykański). Jest mniejszy i znacznie bardziej kudłaty od "zwykłego" popularnego cocker spaniela angielskiego. Ogromna różnica jest w budowie głowy-mnie kojarzy się bardziej z miniaturowym bernardynem.

 


 

A to moja NELA (1.5.2000-30.10.2010)