Szukaj na tym blogu

piątek, 6 listopada 2020

UWAŻAJ ZŁOTKO !

 Cześć !

Tytuł dzisiejszego posta jest ostrzeżeniem: "uwaga na nadmiar złota" ;D. Złota sesja, kapiąca złotem, w złocie skąpana. Przesyt ? Pewnie tak. Ja lubię. W lalkowym wydaniu, niekoniecznie we własnym.

Zdecydowanie natomiast kocham złotą polską jesień. Obecnie niby dywany z kolorowych liści leżą pod drzewami, ale brak promieni słońca i pochmurne niebo nie pozwalają w pełni nacieszyć się przyjemnymi widokami...

Przytrafiły mi się akurat wczoraj dwie podkładki na stół w złotym kolorze. Ubranek złocistych i złotawych mam może nie od groma ale całkiem sporo, nawet barbiowe buty pod kolor są obecne.

Panny wybrane do tej sesji to niemal bliźniacze elegantki z serii Look City Shine-Lace Dress oraz BCP88 (ładniejszej nazwy nie znalazłam). Obie z moldem Aphrodite, z rootowanymi rzęsami (które nieco przycięłam) i obie na ciałkach model muse. Kto chciałby się zaopatrzyć w nie teraz, przeżyje wstrząs widząc ich ceny na Allegro rzędu 800zł . Ja miałam wyjątkowe szczęście, jedną trafiłam dawno temu na tym portalu za bodajże 86 czy może raczej 68 (?) zeta a drugą na OLXie za 55zł, z odbiorem osobistym. Obydwie pudełkowe, "nie śmigane". Ta niemal czarnowłosa to SIMONA, szatynka zaś FILOMENA.

SIMONA w sukience i ramonesce:



Następnie w obcisłych spodniach i topie i ponownie w skórzanej kurteczce.




 FILOMENA w sukience i ażurowej narzutce:
 
 


I w drugiej stylizacji-z wąską spódnicą i topem, w trzeciej  ramonesce (najwidoczniej jestem od nich uzależniona ! ).


I kilka wspólnych ujęć dziewcząt:


A w ZAKĄTKU zaśpiewa Kasia Moś.
Jej najlepsza piosenka (moim zdaniem) z wyjątkowym, magicznym teledyskiem- to "Addiction":

 

I równie udana, zaprezentowana na Eurowizji, "Flashlight":



Pozdrawiam,
 Selinka :)