Szukaj na tym blogu

środa, 6 stycznia 2021

ANTONKI

 Cześć!

 Znacie Antonki ? Laleczki Antonio Juan - znaczy się?

W opisie bloga mam informację, że blog dotyczy również lalek podobnych do barbie i do paola reina - a dwie bohaterki dzisiejszego wpisu są właśnie hiszpańskimi kuzynkami paolek. Nieco mniej urodziwe (na moje oko) ale na tyle sympatyczne, że pokusiłam się o zasilenie nimi moich lalkowych zasobów. Antonki są ciutkę drobniejsze, więc ubranka paolek pasują na nie bardzo dobrze; w drugą stronę może być nieco gorzej.

A że posiadam sporo ciepłych ubranek, dziewuszki wystąpią dziś na zimowo. 

Poznajcie TONIĘ (szatynkę) i rudaskę RENIĘ.

 Najpierw pojawiła się u mnie RENIA:

A potem trafiła się jeszcze TONIA-cóż było robić? Przygarnęłam !




Obie razem: )

 


Do ZAKĄTKA zapraszam na "Pada Śnieg" w wykonaniu Edyty Górniak i Krzysztofa Antkowiaka. Ogromnie podoba mi się barwa głosu Krzysztofa, zwłaszcza "doły"! Co do Edyty - aż dziw, że jeszcze nie było jej w moim ZAKĄTKU! To niekwestionowanie najpiękniejszy żeński głos w Polsce a piosenkarka o największych możliwościach wokalnych (choć niestety z manierą "przedobrzania").
 
Pozdrawia Was Selinka :) I czekam niecierpliwie na te straszne mrozy-przepadam za śniegiem, białymi krajobrazami, ośnieżonymi drzewami, obszczypanymi policzkami, chrzęstem białego puchu pod butami.... Ach.....