Szukaj na tym blogu

sobota, 30 stycznia 2021

ZIMOWY SPACER WE DWOJE

 Cześć,

Grzechem byłoby nie wykorzystać tak wspaniałych warunków do spacerowania jakie dzisiaj były!!! Czarowna zima, świeży śnieg, temperatura w sam raz. Chwyciłam zachłannie aż cztery lalki, ale skupiłam się tylko na foceniu zakochanej pary, zaabsorbowanej sobą, więc pozostałe nawet nie wychynęły z torby. Muszę mieć na nie jakiś pomysł następnym razem i im to zaniedbanie wynagrodzić.

 Do sesji wybrałam kena, którego nie pokazywałam w poście o facetach lalkowych. Zamienił się niejako z jasnowłosym Allanem, który odszedł z naszej gromadki w świat a on wskoczył na jego miejsce :) Skoro-jak zwykle potrzebne jest imię-niechże będzie mu FINLEY. Chłopak zdobył przyjaźń męskiej części Selinkowa i rozpalił serca niewieściej części jego mieszkańców. Upatrzył sobie pannę RAILEY (barbie FXN96 Rainbow Sparkling Hair-która miała być początkowo jedynie dawczynią ubranek, ale, no cóż, chyba mnie zaczarowała...). Jest ona wesołą dziewczynę o pstrokatych wielobarwnych włosach, która odwzajemniła jego uczucie. Jak dobrze czują się wzajemnie w swoim towarzystwie można zaobserwować na podstawie dowodów - niekoniecznie "czarno" ale na pewno "na białym";D

 



 


















A w ZAKĄTKU Emma Shapplin:
Pozdrawiam Was !
Selinka :)