Szukaj na tym blogu

niedziela, 7 marca 2021

BYĆ KOBIETĄ

 Hej!

Przedstawiam Wam dzisiaj dwie eleganckie kobiety w pięknych sukniach. Pierwsza z nich to barbie Star Trek Uhura , u mnie ASHIRA, w kreacji od barbie Charity Ball.

 




 Następnie barbie Birthday Wishes 2015, u mnie SHONA w cudownej wieczorowej sukni z pracowni Kamelii :)


 




Jako tło wykorzystałam podkładki na stół oraz styropian, do którego przypięłam tą srebrną ażurową szpileczkami o niewidocznych główkach. Tła do sesji stały się moją obsesją, do tego stopnia, że gdziekolwiek w sklepie widzę jakikolwiek "materiał" rozważam jego przydatność pod kątem zrobienia z niego tła do zdjęć :) Nawet własną Mamę wciągnęłam do tej zabawy ;p
 
ZAKĄTEK dzisiejszy to najlepsza piosenka Dody,  a w sumie Virgin (i najstarsza zarazem).

 Pozdrawiam, 
 Selinka :)