Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 15 marca 2021

WIOSENNE PŁASZCZYKI

 Hejka!

 Dorwałam takie oto kolorowe, oryginalne płaszczyki i postanowiłam zrobić sesję przywołującą wiosnę. Wybrałam dwie barbie o jednej wspólnej cesze rzucającej się od razu w oczy. Pasemka! A właściwie dwukolorowe włosy w kontrastowych kolorach. Jedna z nich to barbie WWE Alicia Fox-u mnie HARRIET oraz barbie fashionistas nr 21 Pretty in Python- CHARLOTTE. Obie na ciałkach mtm.

 









Płaszcz HARRIET ma motyw kwiatowy, klasyczny krój z klapami, złote guziki i pleciony pasek. Pod spodem dziewczyna ma czarną bluzeczkę i złote legginsy  a na nogach "sznurowane" wysokie botki.Włosy jej lekko zakręciłam i zebrałam do góry zaplatając warkocz.





CHARLOTTE ubrała płaszczyk w desenie z pawich piór, z kapturem i paskiem, zapinany na zamek. Do tego założyła błękitną bluzeczkę i granatowe spodnie rurki plus turkusowe kozaczki z czarnymi noskami i z falistym wzorem. Jej włosy też zostały pokręcone (wyglądają na przesuszone i rozcapirzone) a potem zebrane z czoła za pomocą dwóch cienkich warkoczyków spiętych z tyłu.





 
A w ZAKĄTKU piosenka z filmu Kogel-Mogel: "Szukaj mnie" Edyty Geppert:


 Pozdrawiam,
 Selinka !