Szukaj na tym blogu

czwartek, 18 marca 2021

SMERFETKA

 Ahoj!

Dzisiaj paolka IGA w uszytym przeze mnie kompleciku z motywem Smerfetki. Wykorzystałam do tego celu dziecięce rajtuzki w intensywnym niebieskim kolorze. W skład zestawu wchodzi tunika i rajstopki.

 




Powiem Wam, że już te statyczne pozy paolek mnie nużą, co oczywiście nie oznacza zmniejszenia zainteresowania tymi laluszkami. Powód to też podekscytowanie nowościami w katalogu paola reina na 2021 rok. Kilka lalek ma już firmowe artykułowane ciałka ! Winylowe!!! Wprawdzie podobno nie zginają dłoni i stóp, ale są śliczne, moim zdaniem daleko bardziej przyjemne niż przysposobione dla paolek ciałka lalek Jolina firmy Zapf Creations. Nie zamierzam rzecz jasna wymieniać wszystkich ciałek moich dziewuszek, bo nie ma takiej potrzeby. W porównaniu z barbie zdejmowanie paolkowej główki i osadzanie jej z powrotem na szyi jest dziecinnie łatwe, nie naraża lalki na uszkodzenie i można tą procedurę powtarzać w nieskończoność. Dlatego wystarczy mi zaledwie jedno czy dwa ciałka, którymi będę żonglować wśród moich podopiecznych. Mam ogromną nadzieję, że wkrótce pojawią się artykułowane ciałka o ciemniejszych odcieniach, tak aby dla wszystkich dziewuszek była taka możliwość. A może i mini paolki zostaną pod tym względem dostrzeżone?
Ruchome paolki są już dostępne w przedsprzedaży w sklepie MARIO. Realnie będą w Polsce 15 kwietnia :) Cenowo jest tak sobie, na pewno korzystniej niż zakup ciałka przez ebay (nie pokusiłam się sprowadzać).
 
A w ZAKĄTKU muzyka, którą ogromnie lubię, ale jeszcze nie było po mnie tego dotychczas ani widać ani słychać. Owszem, zdecydowanie kocham folk!!! A Irlandzki to już wybitnie :) Dziś więc taki nostalgiczny wgląd ku przeszłości (czasy filmu Robin Hood z lat 80tych ).  I cudowny zespół Clannad :) tworzący w niezwykle udanej mieszaninie stylów: irlandzki folk, muzyka celtycka, new age i rock.




Pozdrawiam,
 Selinka :)