Szukaj na tym blogu

czwartek, 23 lipca 2020

BARBIE ZODIAC

Hej, hej !

Wspomniałam wcześniej, że mam ogromną słabość do lalek barbie o klasycznie szlachetnym moldzie Mackie. Z tego powodu mam ich całkiem sporo w swojej kolekcji. Szczególnie cenię sobie Mackie brunetki i rude, ale przecież ogólnie blondynek u mnie jest stosunkowo mało. 

Dziś skupię się na przedstawicielkach serii Zodiac, reprezentujących znaki zodiaku. Horoskopów nie czytam i nie przywiązuję wagi do tego, czy i jaki wpływ może mieć moment narodzin na osobowość i los człowieka. Same lalki z tej serii są piękne, lecz podobne jedna do drugiej; różnią się kolorem włosów (ach te pasemka !), odcieniem cery i barwą sukni oraz futrzanej etoli. Europejskiej urody panny mają również swoje ciemnoskóre odpowiedniki.

                     Zdjęcie z internetu, zestawienie zbiorcze barbie zodiak
                                         dostępnych w sieci Walmart.

Udało mi się dopaść trzy przedstawicielki tego urokliwego teamu i wydaje mi się, że tą ilością czuję się w pełni zaspokojona  :) Wszystkie trafiły do mnie z drugiej ręki, dwie w oryginalnych ciuszkach, których się pozbyłam (albo i nie do końca?), w każdym razie puchate boa zostały, bo kocham taki lalkowy przepych ;p Każda z tych panien otrzymała ode mnie na wstępie naszej współpracy ciałko model muse, które uważam za idealne dla nich, gdyż smukła główka z długimi zaczesanymi do góry włosami prezentuje się najkorzystniej na iście łabędziej szyi. Inna sprawa jakiej jakości jest rootowanie- a jest ono raczej dramatyczne (czyli oszczędna ilość kosmyków, co zawsze doprowadza mnie do szału, niezależnie od dedykowanej czy modernizowanej fryzury). 

Oto dwie moje panny, w codziennych strojach.
                                  Barbie Zodiac Cancer (na pewno) i Leo (???)
Nazwane przeze mnie SAVIA i AIDA.

Trzecia to barbie Taurus, lecz muszę się ratować tymczasowo zdjęciem wyszukanym przez google grafika zanim ufocę własną pannę. Moja lalka oczywiście identyczna i jak jej poprzedniczki na wątłym ciałku modelki. Dostała na imię RAISA.
                                                   Zdjęcie z internetu.

To tyle i do usłyszenia niebawem :)
 Selinka.