Szukaj na tym blogu

sobota, 25 lipca 2020

KOPCIUSZEK - CINDERELLA

Hejka, 
Ostrzegałam, że niebawem wracam z kolejnym postem, więc skarg i zażaleń nie przyjmuję do wiadomości ;0)
Kopciuszków takich jak mój naoglądałam się na Waszych blogach - i zawsze z prawdziwą przyjemnością.
 Ta lalka jest wyjątkowa. Bardzo mało lalkowa a przez to nader ludzka. Wiem, wiem, wzorowana na aktorce, ale nie pomnę której. Mina nadąsana jeszcze dodaje jej uroku. Poniższe zdjęcia wyszukane w internetach:


Gdy tylko wpadła mi w oko na Allegro, a było to już całkiem dawno, kupiłam ją bez wahania, bo cena jak na taki rarytas była całkiem przystępna a dziewczę posiadało nawet oryginalną sukienkę. Którą: błękitną balową czy weselną? Nie jestem pewna. Dziwne? Ano nie jak się weźmie pod uwagę pewną prawidłowość dotykającą mnie dosyć często-przedmioty trafiają mi się parami. I tak w przeciągu bardzo niedługiego czasu stałam się szczęśliwą posiadaczką drugiej takiej panny wylicytowanej niemal za bezcen. Dziewczyny różniły się nie tylko sukniami, ale i włosami. Ostatecznie wybrałam tą, która ma mieniące się nitki we włosach a drugą puściłam w świat uszczęśliwiając kogo innego. I walnęłam babola totalnego dokładając Kupującej ze szczodrego serca również drugą kopciuszkową kieckę za friko. A, trudno ;p

Tym sposobem mój Kopciuszek przestał być bajkową księżniczką, otrzymał swojskie ciuchy i szczególnie bliskie memu sercu imię KORNELIA.
Wyjątkowo uroczo jej w tej stylizacji moim skromnym zdaniem :) . Z Kornelią łączy się jeszcze jedna przygoda a raczej fart nie z tego świata ! Z głupia frant stałam się bowiem posiadaczką najtrudniej dostępnego i wielce pożądanego przez kolekcjonerów ciałka barbie mtm Azjatki Purple Top (czyli tego o najbledszej karnacji) . I to za jedyne .... 40 zł z odbiorem osobistym ! Od razu bez wahania rarytas ten został dedykowany mojej Cinderelli, czyli Kornelii właśnie :)

To tyle na dziś, moi drodzy.
Selinka