Szukaj na tym blogu

niedziela, 18 lipca 2021

RAYNE IN BLACK

 Cześć !

Dziękuję za tyle miłych komentarzy! Ponieważ więc bardzo spodobała Wam się stylizacja NATISE, dziś sesja prezentująca kolejną pannę wystylizowaną przeze mnie w podobnym duchu. I powiem tylko tyle, że zdjęć będzie co niemiara. I jeszcze jedno powiem: że to druga z serii czterech takich stylizacji, które wkrótce z przyjemnością pokażę.

Pora na RAYNE w czerni. Nie całkiem, bo z wielokolorowymi dodatkami :) RAYNE mogliście obejrzeć u mnie w granatach przy okazji Rozdawajki TU. Teraz zrobiłam jej wysoką kitkę na czubku głowy, którą przewiązałam czarną wstążką. Ubrała spodenki od barbie piłkarki, bluzeczkę od barbie o tęczowych włosach, wysokie ażurowe kozaczki typu gladiatorki i wielokolorową kamizelkę ze sztucznego futerka, którą osobiście uszyłam. Dla przypomnienia jeszcze: RAYNE to barbie Anemone, u mnie na mtm.



 











I jak oceniacie tą odważną stylizację?
Na koniec jeszcze przedsmak tego, co będzie wkrótce:



Następną lalką prezentującą zestaw ciuszków zebranych przeze mnie w całość będzie barbie puma, czyli NAYSI, którą przedstawiłam wcześniej TUTAJ.
 Przyznam się, że od razu natrzaskałam niemal setkę zdjęć całej czwórce moich panien o moldzie Louboutine: NAYSI, NATISE, RAYNE i MANUELI. Ale mam litość, będę dawkować Wam te fotki w dwóch-trzech wpisach, bo co za dużo, to ...wiadomo.
 A do ZAKĄTKA zapraszam na rafy koralowe !!!





To tyle na dziś. Pozdrawiam,
 Selinka.