Szukaj na tym blogu

niedziela, 9 sierpnia 2020

KRUSELINGS

 Cześć Wam !

Dzisiaj przedstawiam urocze laleczki z serii Kruselings. Są to artykułowane niemieckie lalki o wielkości ok. 23 cm, zaprojektowane przez Kathe Kruse.

Są bohaterkami bajki fantasy o Strażniczkach Krainy Snów, których zadaniem jest  zwalczanie nocnych koszmarów i zapewnienie dzieciom dobrych snów. Pochodzą z różnych kontynentów, mają wyraziste charaktery oraz zainteresowania oraz przeżywają rozmaite przygody. Seria składa się z 6 laleczek o imionach: Vera, Chloe, Joy, Sofia, Michael i Luna.

Oto link do reklamy Kruselings.

Moje zainteresowanie tymi lalkami spowodowała nie kto inny tylko koleżanka Inka, która zaprosiła do Szydełeczkowa trzy z nich i zainfekowała mnie, tak, że do mnie trafiło ich 4. Na pewnym zeszłorocznym spotkaniu lalkowym zestawiłyśmy razem nasze Kruselings i porobiłyśmy wspólne zdjęcia tej wesołej gromadki. (Na tych zdjęciach Michael i Vera zamienili się strojami- taki genderowy psikus ;p )





Zdublował nam się tylko chłopiec Michael :). Do Inki należy prócz niego blondwłosa Vera i szatynka Sofia, do mnie rudowłosa Chloe, kędzierzawowłosa Joy i czarnowłosa Luna plus oczywiście Michael.

Tu prezentuje się moja gromadka:



Laleczki te mają świetne ciuszki  i gadżety (typu zestaw do tenisa czy ogrodniczy), są sprzedawane w wersji podstawowej lub z dodatkowym strojem. Są artykułowane, bardzo ładnie pozują :). Polecam ich zakup na Amazonie, w Polsce nierzadko osiągają horrendalne ceny.

zdjęcie z internetu
zdjęcie z internetu
zdjęcie z internetu
 zdjęcie z internetu

 zdjęcie z internetu

 

W dzisiejszym ZAKĄTKU:

Mój absolutnie ukochany Linkin Park :

 

Pozdrawia Was Selinka :)