Szukaj na tym blogu

środa, 26 sierpnia 2020

WYCIECZKA PO PŁOCKU

Witajcie :)

Będąc w sierpniu w moim rodzinnym mieście nie omieszkałam zabrać barbioch na przechadzkę.  Nie starałam się jednak "zwiedzać" z nimi turystycznych atrakcji miasta lecz znaleźć przyjemne miejsca, na tle których  dziewczyny mogłyby po prostu trochę popozować ( nie wprawiając mnie przy okazji w żenadę w miejscu publicznym ).


 Oto kilka ujęć MELISSY- "herbatkowej" oraz KIARY-"basenowej" z parku, przez który przechodziłam w drodze do przedszkola :). Właściwie cyknęłam tam tylko zdjęcia wśród kwiatów.




 


Dalej są fotki przy pomniku Broniewskiego (ale go nie fociłam, bo za duży i tylko fuksem załapał się kawałkiem na drugim zdjęciu). Panny wolały powyginać się na klombach z kwiatami ;p



W tym budynku po lewo miałam część zajęć na studiach językowych :)

 





Tak wygląda zdewastowany przez wandali :((( mural z cytatem Władysława Broniewskiego, który bardzo lubię:

Dalej zdjęciuszka ze Wzgórza Tumskiego. Widok na Wisłę i płocki most oraz bulwary wiślane.




 
Spacerek po bulwarach.

 
KIARA wskazuje na Katedrę w Płocku.
 
Amfiteatr nad Wisłą.
 
 
Buszowanie w ... no właśnie czym ?





I mozolne wdrapywanie się pod górę po tryliardach schodków...




 

Ostatni rzut okiem w kierunku plaży "Sobótka".

Pozdrawiamy z Płocka !

A w ZAKĄTKU rzewnie ale ostro (takie połączenia zawsze mi się podobają):

 Seether i Amy Lee "Broken":

 

Evanescence "Lithium":

 

Evanescence "Bring me to life":


 

I znowu Evanescence - tym razem "My Immortal":


Selinka