Szukaj na tym blogu

piątek, 14 sierpnia 2020

SWETERKOWA, HERBATKOWA I BASENOWA

Hej hej !

Czas na barbie ! Dzisiaj trio barbie look, które uważam za chlubę mojej kolekcji. Dziewczyny to : NADIA - barbie Look Sweater Dress, KIARA - barbie Look Pool Chic i MELISSA - barbie Sweet Tea. Są one nosicielkami moldu KARL, który kocham najbardziej :) Wszystkie udało mi się zdobyć w naprawdę okazyjnych cenach i są u mnie już całkiem długo. Zapraszam na zieloną sesję .




 

NADIA-barbie "sweterkowa" to moja ulubienica.Trafiła do mnie z drugiej ręki, bez ubranek. Ślicznie prezentuje się w cudownym kombinezonie uszytym przez Kamelię :) Do dziś nie mogę wyjść z podziwu nad kunsztem wykonania tak pięknej rzeczy w tak małej skali !


 

KIARA to barbie "basenowa".  Kupiłam ją nową, czyli w pudełku.


 

Herbatkowa, czyli MELISSA trafiła swego czasu do mnie w trzech egzemplarzach, (nie naraz), z czego jeden odsprzedałam, drugi przez długi czas gościł u mojej Mamy a trzeci czeka na reroot :). Ta na zdjęciach to ta "mamina".


Poniżej kilka ujęć dziewczyn z owocami :)




 

W dzisiejszym ZAKĄTKU:

Pozdrawiam,

 Selinka