Szukaj na tym blogu

czwartek, 20 sierpnia 2020

MALOWANIE NA SZKLE

 Witajcie :)

Zapraszam Was do obejrzenia mini galerii obrazów ;D Oj, zdjęć będzie co niemiara !

Obrazki są wykonane techniką malowania na szkle i powstały ok. 15 lat temu z mojej ręki. Akurat taki rodzaj twórczości jest mi bliski, prócz tego szkic ołówkiem (portrety i postaci) - ale tak po prawdzie - nie pamiętam kiedy ostatnio chwyciłam za ołówek...

Oprowadzać nas będzie SHANI, czyli barbie Argentina z serii Dolls of The World. Mam zaledwie trzy przedstawicielki tej grupy-prócz niej barbie Philippines oraz China. Shani ma klasyczny mold Teresa i po przesadzeniu jej na ciałko mtm zostawiłam ją w jej oryginalnym stroju, który jest absolutnie prześliczny.



Ciekawe, że zdecydowałam się na takie kwiaty i te kolory, skoro od zarania dziejów nie lubię fioletów, hmmm ???





 






Jak widać - żadne to arcydzieła, uczyłam się dopiero na nich, niektóre już nadgryzione zębem czasu, ale radość tworzenia pamiętam do dziś dnia :)
Na koniec jeszcze sama SHANI :)
 



 Ta sesja powstała w moim domu rodzinnym, gdzie owe paćkania po szkle wiszą na ścianie mojego ex-pokoju. Sesja była tak obszerna, że zostało jeszcze sporo zdjęć do pokazania, ale już więcej obrazków nie zmalowałam, prócz jednego ze złotą rybką. 
 
Co do zawartości ZAKĄTKA - czas na coś z dziedziny niezwykłych talentów, które podziwiam u innych :)
 Pozdrawiam,
 Selinka